Zaawansowany system testów Divi

Divi Leads to potężny, podzielony system testowania dla Divi Builder, który pozwala emitować różne wersje strony dla różnych użytkowników i dowiedzieć się, która wersja jest najskuteczniejsza w konwersji unikalnych celów przy użyciu zaawansowanych statystyk i statystyk. Możesz przetestować różne kolory, różne nagłówki lub całkowicie różne układy, a Divi Leads podpowie Ci, w jaki sposób każda z […]

Written By admin
biuro@seobit.pl
seobit.pl

On 11 marca 2018
"

Read more

Divi Leads to potężny, podzielony system testowania dla Divi Builder, który pozwala emitować różne wersje strony dla różnych użytkowników i dowiedzieć się, która wersja jest najskuteczniejsza w konwersji unikalnych celów przy użyciu zaawansowanych statystyk i statystyk. Możesz przetestować różne kolory, różne nagłówki lub całkowicie różne układy, a Divi Leads podpowie Ci, w jaki sposób każda z odmian układa się w bitwie, aby uzyskać więcej kliknięć, więcej sprzedaży i większe zaangażowanie. Po zakończeniu testu wystarczy wybrać wariant o najwyższej skuteczności. Dziś przenosimy Divi Leads do Visual Builder, gdzie teraz możesz tworzyć, zarządzać i śledzić testy podzielone przy użyciu naszego nowoczesnego interfejsu front-end.

Sprawdź swoją treść i projekt, aby
dowiedzieć się, co działa, a co nie

Popraw współczynniki konwersji dzięki automatycznym testom. Zatwierdź swoje decyzje dotyczące treści i projektu za pomocą prawdziwych danych.

Przewaga Divi Leads

Każda witryna ma jakiś cel. Może próbuje zaangażować czytelników, sprzedawać produkty lub budować potencjalnych klientów. Niezależnie od przypadku, najważniejsza jest skuteczność witryny w osiąganiu tych celów. Ale jak skuteczna jest Twoja strona internetowa i jak byś się o tym dowiedziała? W jaki sposób zatwierdzasz swoje decyzje dotyczące treści i projektu? W jaki sposób niektóre zmiany na Twojej stronie mogą poprawić lub utrudnić działanie Twojej strony? Jest tylko jeden sposób, aby to zrozumieć: wprowadzić zmiany i śledzić wynik tych zmian.

Nie jest to łatwy problem do rozwiązania, a rozwiązania testowe dostępne dla większości użytkowników WordPressa są rozbieżne i dezorientujące. I tu wkracza Divi Leads. Divi Leads to podzielony system testowania i śledzenia konwersji, wbudowany w Divi Builder. Ponieważ Divi Leads jest częścią Divi, ma wyjątkową zaletę polegającą na zrozumieniu całej zawartości strony i unikalnej możliwości integracji na poziomie modułu, wiersza i sekcji. Dzięki Divi Leads możesz testować wszystko, wyznaczać konkretne cele i dowiedzieć się, jak każda wprowadzana zmiana poprawia lub zmniejsza współczynnik konwersji.

The Visual Builder i Divi Leads podzielony system testowania to mecz w niebie. Piękno Divi Leads polega na tym, że zostało ono wbudowane bezpośrednio w konstruktora, co oznacza, że ​​wszystko można przetestować. Możesz testować zmiany w poszczególnych modułach, takie jak dostosowywanie kolorów przycisków lub tekstu nagłówka, lub możesz testować całkowicie różne sekcje treści. Możesz zacząć duży i zawęzić koncentrację za każdym razem, systematycznie poprawiając swoją stronę i zbierając nagrody.

Po rozpoczęciu testu Divi Leads powiela twój obiekt testowy (czy ten obiekt testowy jest modułem, wierszem lub sekcją). Następnie możesz wprowadzić zmiany do każdej odmiany niezależnie. Gdy obie wersje będą gotowe, Divi Leads wyświetli każdą wersję dla różnych odwiedzających i prześledzi wyniki. Możesz utworzyć nieograniczoną liczbę odmian. Chcesz wiedzieć, który nagłówek jest najbardziej skuteczny w przyciągnięciu uwagi użytkownika i zmniejszeniu współczynników odrzuceń? Wypróbuj 10 swoich ulubionych nagłówków i zobacz, który z nich wychodzi na wierzch! Tworząc nowy test podziału, dajesz Divi Leads cel. Dowolny moduł, wiersz lub sekcja na twojej stronie może być celem. W zależności od wybranego celu, Divi Leads będzie śledzić unikalne statystyki, które można wykorzystać do określenia współczynnika konwersji tego celu. Jeśli wybierzesz moduł sklepu jako cel, Divi Leads będzie śledzić statystyki sprzedaży, aby określić, w jaki sposób zmiany na stronie zwiększają lub zmniejszają sprzedaż. Jeśli wybierzesz moduł Email Optin jako cel, Divi Leads będzie śledzić aktywność subskrybentów, aby określić wpływ zmian na twoją stronę na rozwój listy e-mailowej. Jeśli wybierzesz Formularz kontaktowy jako cel, Divi Leads będzie śledzić przesyłanie formularzy, aby określić, w jaki sposób zmiany w generowaniu afektywnych potencjalnych wyników na stronie. Ponieważ Divi Leads jest wbudowany w konstruktora, możesz uzyskać bardzo konkretny cel, a Divi Leads zajmie się resztą.

Po rozpoczęciu podzielonego testu, Divi Leads natychmiast rozpocznie śledzenie wyników. Wyniki te są przedstawione w serii wykresów i wykresów, które pokazują dokładnie, jak dobrze działa każda wersja Twojego przedmiotu. Po zebraniu wystarczającej ilości danych stanie się jasne, która wersja testu jest najlepsza. Po zakończeniu podzielonego testu możesz łatwo wybrać swoją najskuteczniejszą odmianę jako zwycięzcę.

Rozpoczęcie testu podziału jest łatwe. Po prostu kliknij prawym przyciskiem myszy dowolny element na twojej stronie i wybierz opcję Podział testu. Wszystko, co wybrałeś do przetestowania, zostanie automatycznie zduplikowane, abyś mógł rozpocząć dostosowywanie obu odmian. Jeśli chcesz przetestować więcej niż jedną odmianę, po prostu zduplikuj przedmiot. Możesz stworzyć nieograniczoną liczbę wariantów testowania.

W tym programie Visual Builder można przełączać się między poszczególnymi odmianami testowania podzielonego, używając strzałek pojawiających się po najechaniu kursorem na test. W miarę przechodzenia, możesz edytować każdą wersję indywidualnie. Możesz również uzyskać listę wszystkich podzielonych wersji testowych w trybie modelu szkieletowego.

Wybór celu

Po wybraniu tematu podzielonego testu zostaniesz poproszony o wybranie swojego celu. Każda strona ma cel, a każda strona powinna mieć jasno określony cel. To jest to, co chcesz zrobić odwiedzającym, gdy trafią na twoją stronę i podczas przenoszenia ich na ścieżce konwersji. W Divi każdy moduł może być celem. W zależności od tego, który moduł wybierzesz jako cel, Divi Leads będzie śledzić inny zestaw statystyk, które pomogą Ci określić skuteczność każdej podzielonej odmiany tematu testowego.

Let’s consider the following example. You run a local coffee roaster and sell bags of coffee through WooCommerce using the Divi Shop Module. On your sales page, you have a Header Module, a row of Testimonial Modules and the Shop Module that displays your list of products. Your goal is for people to purchase coffee through the Shop Module, and you want to increase conversion rates as much as possible.

Masz 20 referencji od klientów, ale chcesz wyświetlić tylko 3 z nich na stronie. Jak zdecydujesz, które 3 z 20 referencji są najlepsze? Te referencje są bardzo ważne i będą miały bezpośredni wpływ na sprzedaż za pośrednictwem Modułu sklepu na tej samej stronie. Jest to idealny czas na wykorzystanie Divi Leads do przetestowania różnych opinii, aby zobaczyć, jaki wpływ mają na sprzedaż. Moduł Testimonial to Twój podzielony temat testowy, a moduł Divi Shop to Twój cel podzielonego testowania. Po rozpoczęciu testu podziału w rzędzie modułów testimonial, Divi Leads będą wyświetlać różne referencje dla różnych odwiedzających i śledzić, którzy odwiedzający chętniej kupią kawę za pośrednictwem Modułu Sklepu. Po tym, jak test został uruchomiony przez chwilę,

Przeglądanie wyników

Podczas gdy test podziału jest uruchomiony, można łatwo wyświetlić wyniki, klikając ikonę statystyk. Ta ikona pojawi się wśród przycisków kursora podzielonego obiektu testowego. Statystyki są wyświetlane w serii tabel, wykresów i wykresów, które dają jasny obraz skuteczności każdej odmiany i sposobu jej porównania z innymi odmianami testu.

Testowanie podzielone to niesamowite narzędzie, dzięki któremu uzyskasz wiedzę niezbędną do podejmowania świadomych i skutecznych decyzji dotyczących wyglądu i zawartości strony. Teraz łatwiej niż kiedykolwiek możesz testować strony dzięki intuicyjnemu interfejsowi Visual Builder firmy Divi i nowa integracja Divi Leads. Mamy nadzieję, że spodoba Ci się ta aktualizacja i nie zapomnij sprawdzić jej w przyszłym tygodniu, aby uzyskać jeszcze więcej wspaniałych funkcji Divi?