seo czynniki

Wiek domeny-Google bierze wiek domeny pod uwagę Słowo kluczowe w nazwie domeny: Słowo kluczowe w domenie nadal działa jako sygnał trafności Słowo kluczowe jako pierwsze słowo w domenie: domeny, które zaczyna się od hasła docelowego mają przewagę. Warto zatem rozpocząć nazwę domeny od słowa kluczowego Długość rejestracji domeny – wskaźnik jakościowy Google Słowo w nazwie […]

Written By admin
biuro@seobit.pl
seobit.pl

On 14 stycznia 2017
"

Read more

Wiek domeny-Google bierze wiek domeny pod uwagę
Słowo kluczowe w nazwie domeny: Słowo kluczowe w domenie nadal działa jako sygnał trafności
Słowo kluczowe jako pierwsze słowo w domenie: domeny, które zaczyna się od hasła docelowego mają przewagę. Warto zatem rozpocząć nazwę domeny od słowa kluczowego
Długość rejestracji domeny – wskaźnik jakościowy Google
Słowo w nazwie subdomeny: Panel MOZ zaznacza również, że słowo kluczowe pojawiające się w subdomenie zwiększa rangę
Historia domeny: Strona, która zmienia właścicieli (we whois) może poinformować Google, aby „zresetowało” historię witryny
Publiczna deklaracja własności WHOIS lub ukryta: Ukrywanie tożsamości WHOIS może być oznaką „ma coś do ukrycia
Ukarany właściciel WHOIS: Jeśli Google identyfikuje konkretną osobę jako spamera to będą badać inne strony należące do tej osoby. Ma to sens.
Krajowe rozszerzenie : Posiadanie kodu kraju w nazwie domeny najwyższego poziomu (.pl, .de, .ru) poprawia pozycję witryny dla kraju … ale ogranicza możliwości witryny oceniającym globalnie.
Słowo kluczowe w tytule: Tytuł jest drugim najważniejszym elementem strony internetowej, w treści (oprócz zawartości strony) i dlatego wysyła silny sygnał SEO.
Tytuł rozpoczynający się od słowa kluczowego: Według danych MOZ tytuły, które zaczyna się od słów kluczowych są skuteczniejsze od tytułów zakończonych słowem kluczem.
Słowo kluczowe w opisie (description): Kolejny sygnał trafności. Nie szczególnie ważne teraz, ale nadal robi różnicę.
Słowo pojawia się w nagłówku H1: znacznik H1 jest to „drugi tytuł”, który wysyła kolejny sygnał trafności do Google, zgodnie z wynikami tego badania zależności. Poprawność ułożenia nagłówków możesz sprawdzić Analizatorem SEO.