POZYCJONOWANIE STRON WWW
Pozycjonowanie ma na celu sprawienie, by domena zajmowała jak najwyższą pozycję w Google na wybrane słowa kluczowe. Efektem pozycjonowania ma być zwiększenie ruchu na stronie, a co za tym idzie sprzedaży produktów oraz usług. Jest to długofalowe działanie, które w przyszłości przynosi wymierne korzyści dla każdej marki.
Content Marketing
Content Marketing to strategia, opierająca się na tworzeniu i publikowaniu unikatowych treści o wysokiej wartości, dzięki którym można przyciągnąć do strony ściśle sprecyzowaną grupę klientów. Jest to proces, dzięki któremu klienci nabierają zaufania do firmy. Nasze działania Content Marketingowe będą bardzo dobrze wpływać na ilość odwiedzin witryny oraz jej widoczność w wyszukiwarce Google, a dzięki umiejętnym działaniom promocyjnym można naturalnie znacznie zwiększyć ilość linków prowadzących do serwisu.
Google Adwords
W przeciwieństwie do innych typów reklam, w linkach sponsorowanych AdWords możesz wybrać czy chcesz płacić za kliknięcie czy wyświetlenie. W kampanii Adwords ustalany jest budżet dzienny, który będzie rozłożony na dany dzień lub jego część zgodną z ustalonym harmonogramem. Gdy budżet zostanie wyczerpany, reklama przestanie być wyświetlana. Ponowne uruchomienie kampanii nastąpi następnego dnia, oznacza to, że im wyższy budżet, tym częściej reklamy będą wyświetlane.
Czynniki wpływające na pozycjonowanie:
1. Wiek domeny- im starsza tym lepiej
2. Słowo kluczowe w nazwie domeny
3. Okres rejestracji domeny- im odleglejsza data tym lepiej
4. Słowa kluczowe w subdomenie
5. Historia domeny- właściciela who is
6. Publiczne dane własciciela we Who Is- mają pozytywny skutek
7. Krajowe rozszerzenie domeny to plus
SEO STRONY
1. Słowo kluczowe w tytule
2. Tytuł rozpoczynający się od słowa kluczowego
3. Słowa kluczowe w opisie-description
4. Słowa w nagłówku H1
5. Ilość słów kluczowych w tekscie
6. Długość tekstu na stronie- im więcej tym lepiej
7. Prędkość wczytywania strony
8. Kopiowanie treści to minus.
9. Optymalizacja zdjęć na stronie
10. Aktualizowanie treści na stronie
11. Słowa w nagłówkach H2, H3
12. Jakość linków wychodzacych
13. Linki wewnętrzne
14. Długość adresów url im krótsze tym lepiej
15. Użyteczna treść
16. Mapa strony
17. Certyfikat SLL
18. Regulamin i polityka prywatności
19. Wersja mobilna
20. Liczba linków z domen jest jednym z najwazniejszych czynników
21. Liczba linkujących stron
22. Alt tagi dla obrazków
23. Linki z portali społecznościowych